Openingsuren & contact

Aangepaste dienstverlening Administratief Centrum Aen den Hoorn

Nadat één van de medewerkers van het administratief centrum zich vorige week positief meldde (COVID-19), werd diezelfde dag nog een sneltest uitgevoerd bij de personeelsleden. Daarbij testte nog 1 personeelslid positief.
In overleg met de Eerst Lijnszone werden op het AC de hoog risico contacten (HRC) gescheiden van de laag risico contacten (LRC). De HRC gingen in quarantaine.

Op dinsdag 2 februari werd iedereen van het AC een tweede maal getest met een PCR-test. Gelukkig testte iedereen negatief.

Het AC is dus vanaf 04 februari opnieuw klaar om publiek te ontvangen, maar enkel op afspraak. Gelet op de verplichting tot telewerk werken vele medewerkers van thuis.

Voor het maken van een afspraak kunt u terecht bij :
  • Dienst bevolking : 011 94 90 10
  • Dienst burgerlijke stand: 011 94 90 16
  • Dienst omgeving : 011 94 90 30
  • Dienst financiën : 011 94 90 20
  • Dienst interne zaken : 011 94 90 09

Stel niet dringende afspraken zoveel mogelijk uit of contacteer ons om te zien of wij u niet telefonisch of per mail kunnen verder helpen.

Gepubliceerd op woensdag 3 februari 2021 17.42 u.